To drenge kom til skade, da deres tuktuk kolliderede med en bil i Pandrup.

En 17-årig dreng er i kritisk tilstand efter at have været involveret i en trafikulykke, der fandt sted onsdag eftermiddag i Pandrup i Nordjylland.
En anden dreng blev ligeledes kvæstet i forbindelse med hændelsen, men er torsdag morgen ikke i kritisk tilstand.
Vagtchef ved Nordjyllands Politi, Torben Arendrup, bekræfter sagen over for TV 2 Nord.
De to drenge befandt sig i en tuktuk, som er et lille, trehjulet motorkøretøj, da de kørte på Lundergaardsvej i Pandrup.
Ifølge politiet kørte de formentlig ud for vigepligt og blev herefter påkørt af en bil.
Bilens fører slap uskadt fra sammenstødet, men det samme kan desværre ikke siges for de to drenge, der sad i den noget mindre tuktuk.
Politiet arbejder nu på at kortlægge det præcise hændelsesforløb bag ulykken, så de kan få et overblik over dette.
De pårørende til de to unge drenge er blevet orienteret om situationen.