En dement 86-årig mand har været savnet siden fredag aften, hvorfor politiet nu skruer op for eftersøgningen.

Den 86-årige Gunnar fra Holsted er fortsat savnet søndag morgen – tre dage efter at han sidst blev set.
Den demente mand blev meldt savnet fredag aften, men trods for en massiv eftersøgning med hunde, politi og frivillige borgere, er han endnu ikke blevet fundet.
Syd- og Sønderjyllands Politi oplyser til TV Syd, at eftersøgningen søndag vil blive udvidet med en helikopter.
Gunnar menes at have forladt Åparken i Holsted omkring klokken 19.30 fredag aften.
Siden da har politi og frivillige ledt efter ham både fredag og lørdag uden resultat. Søndag fortsætter eftersøgningen ufortrødent.
Lørdag sluttede en gruppe lokale borgere fra området sig til eftersøgningen af den forsvundne mand, hvilket gjorde det muligt at afsøge et bredere område.
Politiet har desuden rettet en direkte opfordring til borgerne i Holsted om at bidrage til eftersøgningen.
“Gunnar er stadig ikke fundet. Borgere i Holsted må gerne se i skure og udhuse, om Gunnar skulle være der,” lød det fra Syd- og Sønderjyllands Politi.
Gunnar beskrives som cirka 175 centimeter høj, almindelig af bygning og med gråt hår. Da han forsvandt, var han iført sort frakke og mørke bukser.
Personer med oplysninger om hans opholdssted opfordres til at kontakte politiet på telefon 114.