En kvinde er fundet død ved Gandrup, hvor politiet nu arbejder på at fastslå, hvad der er sket.

Nordjyllands Politi rykkede fredag eftermiddag ud til en adresse ved Gandrup i Vendsyssel efter et dødsfald.
Politikredsen ankom til stedet omkring klokken 16.30, hvor de påbegyndte undersøgelser af omstændighederne.
Det bekræfter vagtchef Thomas Ottesen over for TV 2 Nord.
Den afdøde er en ældre kvinde, der boede alene på adressen, men hidtil er der ikke meldt noget ud om, hvad hun er død af.
I første omgang undersøgte de udsendte fra Nordjyllands Politi, hvorvidt der var mistænkelige omstændigheder knyttet til dødsfaldet.
Efterfølgende har politikommissær Carsten Straszek meddelt, at efterforskningen ikke har afdækket tegn på, at der skulle være sket noget strafbart.
“Vi er i gang med at undersøge, hvad dødsårsagen er, og det er det, vi skal have klarlagt. Vi laver nogle tekniske undersøgelser på stedet inklusiv en besigtigelse af huset med en retsmediciner,” siger Carsten Straszek til TV 2 Nord.
For at fastslå dødsårsagen er en retsmediciner blevet tilkaldt til stedet. Politiet foretager i denne forbindelse også en række tekniske undersøgelser af ejendommen som led i arbejdet med at klarlægge forløbet.
Der foreligger endnu ingen oplysninger om, hvornår politiet forventer at kunne konkludere noget endeligt om sagens omstændigheder.
Nordjyllands Politi har ikke yderligere kommentarer på nuværende tidspunkt, mens arbejdet foregår på stedet.